top notch baby!

Helluu. Okej, först kom vi dit och fick stå i kö i 30 min lr ngt. Sen kom vi in. o..m..g.. De va så awesome! 8)
Killar kom fram å dansa me en, de va skitsnygga laserlampor bra dj. Skitkul :) men lite jobbiga killar ibland..
Iaf så gick ja å tila hem vid 1 nånting och skulle köpa en cola på max, och vi stod i kö typ 20 min -.- de va jobbigt.. Sen skulle vi hem med t-banan. Shit va mkt folk de va, och alla va typ från festen/...clubben
Och vid varje stopp tunnelbanan gjorde tog de 10 min innan den åkte för massa killar stod å banka på tåget, å störde chaffören å ja vnne vad.. fick damp fan. Aja sen kom vi hem och vänta hundra år på bussen i fittja. De hann bli ljust innan vi va hemma x) kom hem vid 4 halv 5. La mig i sängen direkt å somna :p här e bilder, skitdåligt tagna men de fick duga



påväg dit
















:D  See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0