Thailand 1 Juni :D

heheheheheh JAG SKA TILL THAILAND OM 2-3 VECKOR :D:D:D C: va kul de ska bli, längtar verkligen!
Här är lite grejer som jag vill göra och köpa ;p

Göra: FOTA IHJÄL MIG! :D.. & tatuera mig :3 även om det är farligt och stor infektions risk så vill ja tatuera en liten på ryggen, lr a över rumpan :D en fjärill vill ja helst ha, och sen en röd pussmun på vänstra sidan på min rumpa C: ^^♥ Sen vill jag klippa håret, bara toppa. Och så vill jag få massaaaaaage, och typ ansiktsbehandling.... lr asso nt operera ta bort porer å sånt xd och sen gå på massa olika ställen, typ badställen, båtturer, fester.. och aah :)

Köpa: Maaaaaaaaaaaassor med kläder! Om dom har ska ja försöka hitta piercingar, mest till naveln:D nagelsaker, saker till kompisar ^^ smycken, väskor, skor... och aah så får vi se mer vad ja köper 8)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0