my secret week

Cha. Dehär e min "lediga vecka" ..lr a ni får kalla de va ni vill. Ja har gjort ganska mkt iaf, vart på cruising utanför arboga, vi åkte i andes farsas limousine 8D hehe de va kul :3 Sen va vi hemma hos oliver med felicia, kg och nån mer. (namn?) Vi drack lite, spela kort sen åkte vi ut till hundra pizzerior men inga va öppna, så vi fick åka t donken x) kom hem vid halv 12, blev väl tv och så. Sen har ande cycklat å ja satt därbak, till affärer, okQ8, hans mamma.. å sådär.
sen tvättade vi andes bil en gång, och smygåkte lite, hihihihi busigt. 8) 
aja jag hade inte så mkt tid att fota, och ja glömde eftersom ja glömde min kamera oxo. Så fick bli skitbilder från mobilen igen .... 

 

kunde använda min byxdress :D:D



:p



ande ^^



ande tvättar sin bil :3



jag, ande, annicka(andes mamma) och ove (andes lådsaspappa) spelade wii 8D



i andes farsas limo ..... haha ja åkte i den *stolt*



panda i limon. (ande=panda så ni vet)

Ses, pussspusss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0