min underbara helg ♥

heej. Nu har ande åkt hem, så nu sitter ja ensam i mitt rum och saknar honom ><
Ja glömde helt bort att ta bilder på helgen!:( blev jätte depp när ja kom på de,men aja ja får väl skriva för en gång skull -___-

Fredag: skolan på morgonen, sen åkte ja vid 11-12 tiden t stan och hämta ande:) <3 Så gick vi t punkt shop å han köpte en tagg t läppen och ja 2 kulor till tungan. sen åkte vi hem å träffa emmy och lekte me kisu's ^^
sen på kvällen kl 8 så åkte vi t hötorget o gick t sergel å kollade på fast Fast & Furious 5. Den va awesome!:3 vill se den igen 8D aja så kom vi hem vid 12 och kolla lite på tv å så, sen lavi oss.

Lördag: vakna vid 11, gick upp 12. Åt frukost, sen efter det gick vi t skolan för d va vårstädning. Men vi kom liiite sent så fick bara hjälpa till å städa xd
sen vid 5-6 gick vi t emmy å mata kaninerna, sen gick vi å åt middag hos pappa. Ja och pappa åt lasagne och ande pizza :) efter de gick ja å ande t hallunda å köpte dipp och jag havrebollar ....nomnom.. sen gick vi hem och kolla på tv. På kvällen/natten kom en skräckfilm, Dead silence hette den. den va bajsläskig...höll seriöst på skita på mig -____-
efter filmen la vi oss.



Söndag: Vakna vid 11-12 idag oxo, åt frukost och sen låg vi å tänkte på va vi skulle göra i typ 3 timmar... så tillslut gick vi bara t donken å käka x) efter de tog vi bussen t flemingsberg.. och ande åkte hem :( </3




en bild från cam va allt vi tog x( :3

Det var min underbara helg med lilla panda :D ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0