lite mindre läxor

heej. Nu har ja gjort lite av de som ja skrev upp igår. Och för att provet var idag då, de gick nog nt så bra. Sen 7an och 8an har ja alltid fått VG men den här gången fårja definitivt G bara. Hade ju bara 1 dag på mig att träna och ja har vart borta mycket från lektionerna. Så blev lite depp för de men aja nt åttans betyg som betyder! Det är No prov imorrn men ja seriöst orkar nt träna till det provet, har ingen aning om vad vi håller på med så jag kommer ändå nt klara det hur mkt ja än försöker -___- Så ja skiter i no'n just nu! Nu har ja kvar att göra:

Sv: 1. 3 inlägg till i kastanjebokloggen.
      2. skoltidning
      3. Fortsätta på novellberättelse
      4. Lämna tillbaka Apelsinflickan

Bild: 1. Ta kort och göra bildspel
        2. Rita av min sko

... aokej de va nt mkt mindre då xD utom muntlig bokpresentation.Men ja håller på med första bilduppgiften iaf.
Här e en bild från "min morgon" (bilduppgiften)



höhö...

Nu ska ja läsa lite och sen skriva i kastanjebokloggen.. nej vf ljuger jag ja ska sova nu C: gonatt sålänge ses ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0