Happy b-day Lisa ♥

Heej. Nu e ja hemma från ande, kul att komma hem och fira lisa, men världens tråkigaste att åka ifrån min panda :'<
Vi kmr nt ses förren 17 juli... typ 4 JÄVLA VECKOR :(:( dan jag kmr hem från thailand så kanske nt kan träffas den dan, vill gärna det för då har det gått exakt en månad ♥ Iaf så va jag, ande felicia hemma hos elin, kulig kväll 8D synd bara att ja va så jävla trött efter maran, JUSTE på tal om det, fick ja tiden... 1 timme och 15 min tror ja. Alltså VG! haha fan va stolt ja e !x) tränar ingenting, e skitlat, röker ja vnne vad och typ alla tjejer fick vg oxo.. men aja.
Sen va vi med varann bara på lördag och idag. Vi kolla på film å mysa i soffan :D ngahh.. saknar.
Sen när ja kom hem idag firade vi lisa,min syster :) Grattis till henne!:D
Nu ska vila och plugga lite tror ja.. här e tårtorna iaf :






:) nomnom...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0