fkng homeworks

heej. blaaah typ ända tills ja ska till thailand, ungefär 1 ½ vecka kvar så har ja typ tusen läxor att göra :( fan va ja hatar skolan just nu, ska alltid vara skitmycket på slutet när de snart är lov. cp skit..

Det här är vad jag har kvar att göra innan jag ska resa:

Eng: Plugga ikväll till provet imorrn!

Bild: 1. Ta kort och göra bildspel
        2. Rita av min sko

Sv: 1. 3 inlägg till i kastanjebokloggen.
      2. skoltidning
      3. Bokpresentation(muntligt)
      4. Fortsätta på novellberättelse
      5. Lämna tillbaka Apelsinflickan

No: Träna imorrn MYCKET till fysikprov på fredag

jaa... vad mer ska ja säga?

Jag hatar skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0