pic- six

Typ av killar jag faller för:

Utséende: Hm... typ killar som är lite punk aktiga. gröna lr blåa ögon e sjukt fint, kroppen spelar nt så jätte stor roll men ska vara större och längren mej. piercing och tatueringar e skitsnyggt. måste ha fina tänder... snea tänder stör mej ganska/VÄLDIGT mkt.. iaf.

Personlighet: Han ska vara gullig i sättet, vara lik mej gilla saker som jag gillar, typ musik å så. Vara modig och ärlig och inte ljuga, även om det är småsaker. Hehe typ "vild" i sängen, gilla kinky stuff 8D .. Men inte bara bry sej om sån sex, utan ska kunna ha romantisk sex oxo.. Sen typ våga vara sej själv som han är med mej som när han är med kompisar. Men de som ja bryr mej mest om är att han älskar mej för den jag är, att han gillar småsaker med mej. Och att han aldrig ska försöka ändra på mej, jag är den jag är inte den du vill att jag ska vara.

Kändis som jag gillar är:




Leonardo Dicaprio ^^


Kommentarer
Postat av: emmy

han som har så punkigt utseende ;D

2011-03-09 @ 20:02:11
Postat av: bea

MEH! han är vuxen! då räknas de inte > <

2011-03-09 @ 20:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0