pic- five

Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu:

SOMMAR-LOV! alltså både sommar och lov 8)

De ja saknar mest av sommaren är alla underbara stunder med min allra bästa vän Emmy.


Mcfly-POV

En låt av Mcfly, var/är mitt och Emmys favvo band, fan va vi droga Mcfly låtar på sommarn C: höhö. Här är några bilder från sommarn med emmy ^^



typ cyklade på min gamla cykel som vi höjt sadeln på -____-

btw ja jag vet att min mage va större då! man går upp i vikt på sommarn...





♥♥♥♥♥♥♥



jaja jag vet om min face...

saknad tid asso, hoppas denna sommar blir lika bra, ELLER ÄNNU BÄTTRE 8D ♥

                    


Kommentarer
Postat av: emmy

summer! kyckling sallad! cyckel! FOTA! :)<33

2011-03-09 @ 20:01:02
Postat av: bea

JAAAAAA längtar!:D<333

2011-03-09 @ 20:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0