"Fått" ett till rum :3

hellu, Höhö har nu fixat vårt rum där nere till mitt egna vardagsrum ^^ mamma ska köpa ny platt tv t mej sen e rummet klart :D Innan såg de ut som ett förråd för vi bara slängde in massa skit.. men sen städade jag och tog ner min soffa från rummet. Har kvar mitt gamla rum att sova i och har mina kläder där, här ska ja bara göra läxor, ha min data och tv :) Anledningen till att ja ville hade va faktiskt för ja skulle få solljus x) ja får fan inge i mitt sovrum de e helt mörkt och de gör mej deppig! .. iaf, nu ser det ut såhär:



här e en bild med blixt så man ser lite bättre



Sen här jag fotar ifrån, bredvid mej så finns ett tvbord som ja ska ha tv:n på. kmr bild sen :D

PÖSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0