water park (y)

heej, idag åkte vi och mina kusiner till en vattenpark och tivoli :) först vare molnigt..sen regnade de, sen molnigt igen å sen lite sol -.- så a vädret va väldigt olika. Iaf så hade vi en militärbuss osm min morbror kör, den va nice 8)
Först badade jag å mamma, sen åkte ja ruschkanor me kusiner och sen åt vi lite mat och efter de karuseller. Här är bilder från dagen:D :

'







haha lol vilket face x)



kusiner







hihi åkte me mamma en gång C:





thailändskt godis.. gelé, faktist gott :p









ja e längst upp med mina kusiner



den åkte ja me kusiner, awesome vare :D



pär, morbror och jag vid militärbussen :)

de va idag:D får se va vi gör imorrn, ses puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0