Hemma nu, med Ande här ♥

Heej, har nt kunnat blogga sen ja kom hem. Så bloggar nu:) igår kom ja hem 7 på morgonen och gick t tandläkarn nästan direkt när ja kom hem. Sen mötte ja ande i flemingsberg, sen åkte vi hem t mig :D Vi gick å åt kebab i hallunda sen hem och då va vi me älskade emmy :3 Sen kolla vi på film å blabla. Ja pallar nt lägga upp de ja köpt de kmr nog på bild snart ändå när ja har på mig de :) Idag ska ja å ande va me emmy igen, vi ska t Ikea xd äta typ xP sen vet ja nt mer. Här e lite bilder dom senaste dagarna :



Thailands största tempel



köpte knogjärn t ande =)



donuts *droooools*



C:



va på resturang me mammas systers fam. :)



bild på mig me min tattoo ^-^


Hör av mig snart puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0