Sveriges största power meet

Heeeej! Nu är jag hemma från ande och jobbet. I fredags åkte jag till ande igen :D Vi va me några släktingar, kompisar osv. den kvällen :) Sen på lördagen åkte vi till västerås. Sveriges största power meet. De va såååå coolt 8D nemen seriöst skitsnygga bilar å konstiga människor. Vi åkte i ande's pappas limo ;) De va såå nice C: ^^
Sen på söndagen fikade vi hos andes farmor med några personer:) Sen efter de hjälpte vi andes bror patrik me att flytta massa möbler t ett ställe. Ja de va min underbara helg me älsklingen ♥ Nu kmr bilder! äntligen...



inuti limon ;)



C:

















Waahhahah den är sååå söt !! den e min töta bil !











Peter (andes pappa) Andreas (andes pappas kompis) :)



älsklingen :D



älskar dig :*



:P

Nu bilder från fredagen :





den la ja up bara för andes skull -.- ><



NOMNOM fick de hos andes farmor :3

De va det, ses imorrn ^^ pusselipuss

Kommentarer
Postat av: Erina

Andreas ser ut som en bög i limon med bakåtslickat hår! xD

2011-07-11 @ 20:07:01
URL: http://www.erinaflinkman.weebly.com
Postat av: Anonym

du liknar denna tjej!



http://www.youtube.com/watch?v=3-0EhzvIxnQ&feature=related

2011-07-13 @ 18:07:49
Postat av: bea

anonym: vah gör jag?x) liknar nt ett dugg tkr ja ..

2011-07-13 @ 22:30:58
Postat av: bea

Erina: AHAHAHAHA naw xD

2011-07-13 @ 22:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0