depressed.



Det tomma hålet inom mej växer bara och blir större och större. saknaden är enorm men de finns inget att säga. Känslan just nu e helt obeskrivlig, skolan går åt helvete, kompisar bara försvinner fler och fler. Jag lever i lögner, falska personer, ryckten, behöva göra saker ja abslolut inte vill. Spelar ingen roll hur mycket folk ber om att ja ska försöka lösa allt. Nu räcker det, jag orkar inte mer. Ja gråter mej till söms, ja vaknar av att ja gråter, jag sjukanmäler mej till skolan för jag har sån huvudvärk efter allt gråtande. tror inte det är en ända person som läser dehär, jag menar vem bryr sej om mina problem egentligen? ingen.

everything is gone.. faith. hope. strength.. purpose of life.

Kommentarer
Postat av: Rita <3

säg inte så gumman vi finns alltid här våga inte göra nåt med dig själv! du kommer vara saknad tro mig. jag skulle gråta varenda dag för dig snälla bea vi finns.. jag finns.. hela världen finns du måste bara kolla runt dig och tänka på de positiva grejerna :'( Din mamma, syster, bror, ditt hem, alla dina vänner, låt inte en grej förstöra ditt liv. Det är så sorligt att se dig så här, får mig att gråta :'( snälla tänk inte så.. om nån sätter in dig i det här rummet helt ensam och du ska börja döda dig själv kommer jag banka mitt huve och skrapa med mina korta naglar så mycket jag kan tills jag kommer in i rummet och stoppa dig från att göra nåt sånt mot dig själv. I love you please try and see that <33 We all love you! :( <33

2011-02-28 @ 18:42:23
URL: http://missrita.blogg.se/
Postat av: Towe

Jag läser.. <3

2011-03-11 @ 21:49:45
Postat av: bea

<3333333

2011-03-14 @ 16:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0