Skolan börjat igen då

Heej... okej ja vet att jag lovade men ja åkte till ande och då festade vi på fredagskvällen så ja kom nt hem den natten. och dan efter va jag bakfull så då pallade ja nt ens gå. Sen åkte ja hem på söndagen och behövde fixa mig till första skoldagen dan efter så då la ja mig typ halv 8.. för att ja va trött och jag saknade ande.

Iaf så nu har skolan börjat. Den nya skolan är mycke bättre och ja trivs. Hanna går där så åker buss och är med henne :) och sen några nya kompisar då. Imorrn börjar jag halv 9 iallafall. Och de e samma nu ja ska ty lägga mig snart för ja vill att dagarna ska gå så fort som möjligt för då kmr ande :D ♥



Erina (andes syrra) målade mina naglar ^^




lägger upp den för ande va så stolt när han fotade den ;) tötnos



en bild ande tog på fula mig och söta erina :3

Snart sova, puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0