min vecka braiga vecka :D me bilder!

Heeej! inte bloggat på en vecka för hade glömt de typ, har ju bara lite tid kvar på lovet så försöker göa så mkt ja kan nu:) Iaf så skriver ja nt om varje dag skriver va ja gjort för lite speciellt bara.

Vart med Shatila:
Jag, ande å shatila var i skäris, hon köpte lite grejer å vi kollade på lite grejer :) Sen en annan dag va vi med henne igen och då gick vi ner t stranden å kolla lite.









8)



haha för skojs skull, här sitter bea och skiter på trottoar kanten.


Nattgibba: Jag, ande och sebastian (andes kompis) åkte till stockholms största internet café Inferno på odenplan för att nattgibba. De va kul tills ja blev sur för ja alltid förlora på bilspelet xd iaf vi åkte dit kl 9 och kom hem vid 7 på morgonen.

Gröna lund: Jag, ande och emmy åkte till grönan igår :D Vi kom dit vid 11 när det öppnade asso. Då åkte vi direkt pop-expressen. Så skön karusell... iaf efter de åkte bara ja extreem för båda emmy å ande mår illa efter såna. Vi spelade å åkte massa saker:) vi spelade på en som man skulle skjuta ner typ tänder. Vi vann första,andra och tredje pris xd

bilder kommer snart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0