feeest! nice nice nice

Heelluu. Nt bloggat på ett tag för nt hunnit och orkat C: förra veckan jobbade jag och det gör jag den här veckan oxo. bajs kul men behöver pengarna :) iaf så helgen som nyss var, var jag hos ande. Fredagen hände inge speciellt. Men på lördagen så åkte ja å andes pappa motorcykel till enköping :D de va awesome! vi snackade med nån kusin och sen käka vi korv :) Efter de när ja kom hem så åkte ja å ande t arboga och skulle festa. haha d roliga va att ja blev skitfull på förkröket så somnade i typ 2 timmar under festen x) men resten av festen va askul. ja tappade ett glas på min fot oxo de va jätte kul.. sen sov vi över hos andes syrra som va me på festen ^^

Så nu jobbar jag iaf och på fredag ska jag till ande igen :) kmr blogga varje dag från & med nu! det lovar jag så läs läs läs! Nu ska jag snart äta. Ja har inga bilder den här gången heller "/ tog med kameran t ande men glömde minneskortet.. lyckat.

Vi ses imorrn! Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0