the ambulance was here

heej. de började med att ja vaknade på morgonen och hade sjukt jävla ont nedre delen av magen,de gjorde så ont att ja grät och kunde nt röra mig. så ja ringde mamma som fick panik och ringde min syrra. Så ringde min syrra ambulansen. efter ett tag kom dom och kollade hur ja mådde om de hade förbättrats, och a ja mådde lite bättre. Dom sa att ja borde följa med dom in till sjukhus men eftersom mitt tåg till ande åker kl. 11 så skulle ja inte hinna, så ja ville nt. Dom sa att ja borde kolla va det är ändå, att gå t vårdcentralen lr ngt. Vi skulle gå men sen mådde ja bara bättre och bättre så jag väntar och ser om det går över. Så om nån tror att ja skolka från skolan: fuck u, ni vet ingenting. De va allt.. puh fick panik trodde ja inte skulle kunna åka.. aja nu ska ja packa klart allt och sen åker ja. 

Byebye ♥

 ja kmr bloggga på söndag lr måndag troligen för kmr nt ha tid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0