mitt påsklov! ♥

heeeej, nu e vi hemma från landet och ska fira pär idag för han fyller 18 år!! GRATTIS BRORSAN!
iaf så har ande vart här hemma hos oss till torsdag, sen åkte vi alla t landet och ande med. vi firade påsk där, åt, badade i utevarmpoolen, snackade, byggde mammas nya växthus.. och aah :) här är bilder:D

men de bajsiga va att ja glömde kameran Dx så fick fota med mobilen :(



ande :3







på dagen, jag och ande :*



kvällen, ja, ande, mamma å roger :)



AHHAHA ROGER, HAHAHAH



dom delikata pizza mackorna :3



töööööööööööööööööt..



jag.. klippte bort mitt fula ansikte x)



^^



mammas växthus <3



byebye (a' ♥

(ande)




summer is coming - love


Kommentarer
Postat av: priya

äntligen skriver du nåt!! :D:D<3<3

2011-04-25 @ 20:04:33
Postat av: bea

haha aa, nt haft tid ^^ men nu:D<3

2011-04-25 @ 20:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0