en fråga- varför?

The world

okej. har typ hundra miljoner frågor i mitt huvud som ja aldrig kmr få svar på.. men.. undrar mest tänker ni oxo på de? asso typ varför lever vi? varför lever vi om alla bara säger att livet suger? varför går hela livet ut på att jobba? varför ska världen vara så orättvis? varför ska människan vara så jävla självisk? varför finns det så mycket ont? varför finns det så mycket sorg?

Utséende

folk som har dåligt skälvförtroende, varför? var glad för att du är unik, ingen annan ser ut som du. Tro mig alla killar vill inte ha stora rumpor, bombstora bröst, långt blont hår, stora fylliga läppar, blank slät mage. Alla tjejer vill inte ha 6pack, solbränd kropp, stylat hår, stor kuk. Sluta försöka ändra på er själva, den dagen du hittar den som verkligen älskar dig, bryr den sig inte om du går upp 10 kilo, klipper håret, har små bröst, liten rumpa, liten kuk, ingen 6pack.. det är det han/hon älskar med dig, dina fel du ser på dig själv, ser hon/han som en speciell grej med dig. positivt asso!
Och hur mycket du än försöker fixa om dig, det kommer alltid finnas någon snyggare. Utséende är inte allt!
Så lixom VARFÖR hålla på ändra på sig själv?.

I
am who I am, and I was created as


Jag bryr mig inte om er som tycker jag är ful, töntig, tjock, spelar ngt... Jag är mig själv. vissa älskar mig, andra hatar mig. Tyck vad du vill? men säg förfan inte allt du tänker och tycker om mig, tycker du att jag är ful, okej visst men skriv det fan inte till mig för vet du vad? ingen bryr sig.


Kommentarer
Postat av: Emmy

Så jävla rätt, vf bryr man sig egentligen?? ;(

2011-04-08 @ 20:28:21
Postat av: bea

sorgliga är att alla gör de...

2011-04-08 @ 21:14:53
Postat av: rita

You go girl ;) <3

2011-04-09 @ 15:51:41
URL: http://missrita.blogg.se/
Postat av: bea

;D<3

2011-04-09 @ 18:01:43
Postat av: priya

fan va fint det andra va :D

2011-04-10 @ 13:05:07
Postat av: bea

hehe :$ :)

2011-04-10 @ 19:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0